Известие

Collapse
No announcement yet.

Xenon на 156-настройка,коментари...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Xenon на 156-настройка,коментари...

    Колеги сложих ксенон 5000к на късите на 156-цата, ама нещо не мога хубаво да ги настроя ли ддз и все не свети както искам. Ходих на стенд-още по-лошо от мен ги направиха даже 1 от врътките ми я счупиха /тази за ляво/дясно/...
    Цялата работа е там, че като направя късите добре и дългите ми бият много горе или обратното...

    Целта на темата е, колегите които са с ксенон доволни ли са? И как са го центровали, че като няма лупи е много гадно.
    И има ли вариянт счупената врътка да се оправи?

    И още 1 въпрос: Ксенона ми ползва захранване от ориг. кабели, а не дир. от акумулатора и тока е 10волта на фаровете. При, което при пускане на дълги, ксенона премигва?! На какво се дължи това?!
    Last edited by R-156; d.m.y г., 00:35.
    156 TS
    ex. Spider TS

  • #2
    Аз си ги регулирах сам, не е трудно, и нямам проблеми с дългите. А за премигването май и при мене е така като ги пусна, премигва за част от секундата, но май си е нормално това.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #3
      И при мен го има същото премигване от преминаване от къси на дълги и обратно според мен се дължи на товра които се получава в момента на превключване а до колкото за реглажа по добре си го направи в някои сервиз в които са в час и имат специалнта техника и нека да ги пуснат с една идея по надоло понеже фара не е с лупа и пръска светлината навсякъде.Успех.
      Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


      Comment


      • #4
        Врътката трудно подлежи на ремонт, представлява пласмасова зъбчатка, около оребрено метално валче, обикновенно валчето ръждясва там където контактува с пластмасата извън фара и се чупи.....вариант е да се върти директно валчето, но е много шибано, и трудно става......
        Иначе аз си ги регулирам сам, заставам на един равен мегдан, пускам фаровете, и с един черен плат закривам единия да не свети, намествам снопа на другия, после обратното, 50 метра заставам пред колата да видя дали се заслепява, и тва е....моя начин......има и други.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Абе то регулирането и аз така го правя...Ама като наглася дългите да светят нормално, късите отиват много долу и малко се губи смисъла от ксенон Ще си поиграя още с настройката явно...
          Last edited by R-156; d.m.y г., 10:36.
          156 TS
          ex. Spider TS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от R-156 Покажи съобщение
            Абе то регулирането и аз така го правя...Ама като наглася дългите да светят нормално, късите отиват много долу и малко се губи смисъла от ксенон Ще си поиграя още с настройката явно...
            И аз го имах подобен проблем.
            Виж първо дали хубаво е влезнала крушката на мястото си, че малко да не е както трябва и фокуса отива по дяволите и няма настройване.
            FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
            LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
            LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
            LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
            ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
            LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

            Comment


            • #7
              Знаете ли, че в Хонг Конг ви заплашва 10 000$ глоба и 6 месеца затвор, ако си сложите ксенони. Разрешени са само фабричните ксенони с лупи. Да ви кажа направо се вбесявам, когато някой некадърник вечер ме заслепява с "Направи си сам" ксенони. Не разбират ли, че може да станат неволни убийци? Мислете и за другите, като слагате ксенони

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Vanco Покажи съобщение
                Знаете ли, че в Хонг Конг ви заплашва 10 000$ глоба и 6 месеца затвор, ако си сложите ксенони. Разрешени са само фабричните ксенони с лупи. Да ви кажа направо се вбесявам, когато някой некадърник вечер ме заслепява с "Направи си сам" ксенони. Не разбират ли, че може да станат неволни убийци? Мислете и за другите, като слагате ксенони
                Според мен проверката за настройката на фаровете трябва да стане задължителна част от годишният технически преглед!

                А по темата подкрепям колегата INTEGRALE за положението на крушките, ако е някой "бюджетен" ксенон обикновенно крушките са криви и не застават във фокуса на рефлектора и според мен от там се получава и разминаването с дългите.
                Аз имах подобен проблем с не добре легнала в леглото халогенна крушка на дългите, когато купих моята кола и симптомите бяха абсолютно същите!
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                  Според мен проверката за настройката на фаровете трябва да стане задължителна част от годишният технически преглед!

                  А по темата подкрепям колегата INTEGRALE за положението на крушките, ако е някой "бюджетен" ксенон обикновенно крушките са криви и не застават във фокуса на рефлектора и според мен от там се получава и разминаването с дългите.
                  Аз имах подобен проблем с не добре легнала в леглото халогенна крушка на дългите, когато купих моята кола и симптомите бяха абсолютно същите!
                  Ами, че то проверката си е задължителна и сега. Опираме вече до това как се минава на преглед - всички знаем отговора.

                  А мое лично наблюдение - ксенон на Голф-3 и АР 156-ца е възможно най-гадното и заслепяващо нещо, което виждам.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Абе колега - какви крушки ти сложиха - Н1 или Н7.....знам че оригинално са Н7 ама да питам че имам такива едни наблюдения....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      H7 и ксенона не е баш от боклуците, има си TUV сертификат

                      Иначе и аз съм твърдо против "заслепяващите фарове" и гледам да не съм от тях. Ако става въпрос то и няма ориг. ксенон без пръскалки на фаровете, а повечето алфи /и моята/ нямат.
                      Но все пак караме стари коли, а искаме да са като новите

                      едит: Днеска с колегата haljscho
                      центровахме супер ксенона и сега бяла кола, бял път свети супер и не заслепява.

                      Last edited by R-156; d.m.y г., 22:47.
                      156 TS
                      ex. Spider TS

                      Comment


                      • #12
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%E5%ED%EE%ED
                        имаше и един от колегите ми беше показал схемата как да се свърже кондензатора но не можах да я открия сега кондензатора поддържа ксенона да не загасва при превключване и като изгасям фаровете има едно забавяне от порядъка на 1до2 секунди но не е проблем а за фаровете има лупи за вграждане които се монтират лесно.Аз сложих лупи но не са от тия за вграждане а от някаква кола малко силикон малко настройка на око и всичко е ок.Всичко работи по реглажа и ел реглажа абе друго си е с лупата

                        ---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:23 ----------

                        http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2X-VA...Q5fAccessories
                        моите лупи са такива малко играчка има ама се получи .
                        Успех на всеки захванал се
                        156 1,9JTD 2000

                        Comment


                        • #13
                          Колега изпревари ме с пускането на тая тема и аз имам сащия проблем.При мене и дългите са ксенон какви ли не настройки съм пробвал не става и не става или далгите са много нагоре или късите са много надолу.УЖАС
                          При мене не премигват при преминаване от къси на дълги и обратно.
                          Last edited by ziko; d.m.y г., 08:18.
                          Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
                          ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

                          YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

                          Comment


                          • #14
                            О, ти си се прецакал с тея дълги Правиш късите макс. долу и стават като халогени, и тогава ще ти са г/д добре и дългите.
                            156 TS
                            ex. Spider TS

                            Comment


                            • #15
                              Абе ще взема тоз ксенон от дългите и ще го сложа на халогените,а пък щe съм с обикновени крушки на дулгите и работата е уредана,но защо така да е
                              Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
                              ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

                              YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

                              Comment

                              Working...
                              X